x

Fins a 19 corredors de la Marató València aconseguixen marques mínimes per arribar als Jocs de Rio de Janeiro

15 de novembre de 2015

 La Marató València Trinidad Alfonso, organitzada per la SD Correcaminos i l’Ajuntament de València ha servit de empenta per fins a 19 corredors que han aconseguit marca mínima per arribar als Jocs de Rio de Janeiro. 6 homes i 13 dones que podrien beneficiar-se del programa ‘De València a Rio’ que els premiarà el seu esforç oliímpic amb 5.000 euros en el cas que les seues seleccions acaben incloent-los en les llistes definitives per als Jocs Olímpics.

El gresol de nacionalitats és més que ampli 18 països: Namíbia, Marroc, Alemanya, Itàlia, Portugal, Sud-àfrica, Lituània, Suècia, Eslovènia, Bòsnia i Hercegovina, Montenegro, Estònia, Bèlgica, Àustria, Brasil, Estats Units i Argentina.

Entre tots ells destacar les grans marques aconseguides, en categoria masculina pel belga, Abdul-Hadi el Hachimi amb 2:14.12 i Edwin Kemboi d’Àustria amb 2:15.11. En xiques destaca la guanyadora de la prova, la Namíbia Beata Naigambo amb 2:26.57 i Malika Asahssah del Marroc, tercera classificada amb 2:28.01.

Notícies relacionades